Kom een kijkje nemen op De Strackxhoeve en ontdek wat er nu op het veld groeit en bloeit. Elke zaterdag welkom vanaf 18u voor een hapje en een drankje. Een menu met hoofdgerecht én dessert voor €20. Je koopt een bonnetje aan de bar, gaat je bord halen wanneer je honger hebt, en neemt plaats waar je maar wil. Breng je je lege bord terug, krijg je je dessert. Simpel, goed, lekker. Meer moet dat niet zijn. De keuken sluit om 21u.
Ook zonder inschrijving ben je welkom maar als je je inschrijft ben je zeker dat de potten niet leeg zijn wanneer je aankomt 😉